خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/25 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حاجی دلیگانی:

تصویب طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران آمریکایی و انگلیسی سبب حفظ منافع ملی می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس گفت: خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم ایران همواره درصدد ضربه زدن به منافع ملی کشورمان هستند لذا مجلس یازدهم با ارائه طرحی به دنبال جلوگیری از این امر است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ،خبرگزاری خانه ملتدر تشریح اهداف طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم به کشور ایران، گفت: رسانه های مذکور در سال های اخیر به نحوی در امور داخلی کشورمان دخالت کرده اند که بر این اساس در برخی از تجمعات ردپایشان دیده شده است.



نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران این کشورها مانند انگلیس و آمریکا نیز دارای مشی ظالمانه علیه ملت ایران دارند و با نام خبرنگار در جهت ضربه زدن به منافع کشورمان در امکان مختلف حضور پیدا می کنند.



وی ادامه داد: بر این اساس تلاش در مجلس طرحی به نام ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم به کشور ایران تهیه شود تا منافع ملی کشورمان حفظ شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این طرح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با همکاری وزارتخانه های امور خارجه، اطلاعات و دادگستری باید آیین نامه ای در راستای چگونگی رفتار به خبرنگاران یاد شده تهیه و در هیات وزیران مصوب کنند.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب این طرح دیگر شاهد برخی رفتارها از سوی این رسانه ها نباشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 319158
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار